czwartek, 26 marca 2015

Nowi przyjaciele

Wiosna... w końcu nadeszła :) Od razu poprawia się samopoczucie i chce się coś robić :D Porządki wiosenne, wynoszenie zimowych ubrań z szaf i przeniesienie bardziej letnich, etc :>
Ponadto spaceryyyyyy. Uwielbiam z synem wychodzić i z psami <3 Ostatnio nie tylko do psów chodzimy, ale i do kotów! xD Mamy nowych czworonożnych przyjaciół. Tak się trafiło, że przygarnęliśmy pieska i 4 koty (kotka i 3 kocięta).

Póki co jeden z ostatnich makijaży:






 Paznokcie sprzed miesiąca :P

A tutaj jeden z kociaków. Mamy 2 kocury i 1 kotkę. Postanowiłam zostawić dla siebie dziewczynę... ma na imię Luna. Kira na początku bała się jej, ale potem zaczęła traktować jak szczenię... (ma pokarm w cycach xD). Koty są w innym pomieszczeniu z mamą, od czasu do czasu biorę Lunę do Kiry :D


Na plecach ma łatkę w kształcie kota <3

Mamusia - Ma na imię Tadzia. Mój syn woła na nią Kasia xD

No i Ramzes - kochany piesio. Kira lubi się z nim na szczęście. Razem wyglądają jak wilk i zając hahaha :D Dobrze, że mieszkam na wsi i mogę zapewnić schronienie zwierzakom. Mam dla nich dużo miejsca gdzie mogą się wybiegać, dostaną dobre jedzenie i duuuużo miłości :*

Trochę ozdób przyszło do telefonu i kupiłam sobie pojemnik na nie :)

Tak poza tym... mojemu synowi wychodzą stałe zęby. Nie wszystkie mleczaki mu wyszły (przez próchnicę butelkową ma połamane niektóre zęby), 2 sam wyrwał, no ale niestety kilka zębów od razu się pcha - spuchnięte dziąsła, temperatura, jęk i płacz przy jedzeniu. Na razie Achuś w domu siedzi, na zajęciach by nie mógł się skupić nawet gdyby temperatury nie miał. Ale już i tak lepiej jest, dostaje leki, smaruje mu dziąsła i przechodzi powoli najgorsze :)
No i w tą sobotę mąż przyjedzie na 2 tygodnie :*

niedziela, 15 marca 2015

Czerwone ombre - długie włosy

Witam i przepraszam za długą nieobecność... dużo się działo przez ostatni miesiąc. Niestety nie tylko dobrych rzeczy, ale i tych złych, ale o nich wspominać nie chcę, gdyż nie dotyczyły one mojej osoby.
A więc tak...
Miałam clip in w kolorze blond, jeśli ktoś pamięta. Swoje włosy przefarbowałam na prawie naturalny kolor + ombre od spodu. To samo zrobiłam z przedłużanymi włosami by pasowały do moich włosów :) Jeszcze troszkę mam za krótkie włosy by się nie odznaczały za bardzo, więc czekam aż moje podrosną (a rosną w szalonym tempie :>). Raz jadąc do miasta przedłużyłam włosy. Idąc do swojego auta wybiegła ze sklepu obuwniczego pani ekspedientka i zaczepiła mnie. Powiedziała, że jej znajome wstydzą się zapytać to ją wysłały by spytać mnie jaką farbą zrobiłam kolor włosów xD Zrobiłam pianką Venita wymieszane 2 odcienie czerwieni. W zależności od światła raz widać czerwień, a raz kolor wpada w róż:  


Bez makijażu >.<


Miszcz photoshopa xD

Z synem i siostrzenicą byliśmy na wizycie u lekarza w Olsztynie. Oczywiście obowiązkową stacją był McDonald's xD  Mój syn zawsze standardowo chce zestaw Happy Meal. Zje frytki, wypije kolę a kanapkę czy Nuggetsy nie zawsze zjada. No i oczywiście wybiera sobie sam zabawkę, którą chce. 

Moja siostrzenica ;) Podobne ma oczy do Achusia :P Mojej siostry dzieci i mój synuś mają takie same oczy heh. Po moim tacie :>

W kręconych włosach :P

Tu widać różne odcienie włosów:


No i w wersji z prostymi włosami :D

Kurtka - allegro
Sweter - lokalny sklep (Kiermasz ubrań)
Spodenki - lokalny sklep (Świat Udanych Zakupów)
Rajstopy - lokalny sklep (Świat Udanych zakupów)
Buty - allegro
Torebka - chińczyk + ogon z Zakopane
Pasek - lokalny sklep
Biżu - allegro/ebay/chińczyk
Włosy - allegro + facebook (udało mi się kupić czerwone ludzkie włosy od kogoś 3 pasma:P)

Dawno nie miałam mocniejszego makijażu.... troszkę inspirowałam się Riną Sakurai, no ale nie umiem się niestety tak ładnie malować :/ Do tego inny kształt oka i w ogóle.... xD

Makijaż





Jak wieje wiatr to chamsko odznaczają się krótkie włosy -_-


W domowym świetle:


sobota, 14 lutego 2015

Walentynki 2015

Tłusty czwartek, piątek trzynastego, Walentynki.... fajne 3 dni się trafiły :P

Niestety spędzam je bez męża. Ale w sumie my zawsze mamy dzień zakochanych jak się widzimy :3




Miłość ma różne oblicza.... :3


No to szczęśliwych Walentynek :D


czwartek, 12 lutego 2015

Małe rzeczy, które cieszą

Miewam takie wieczory, że siedzę wieczorami na allegro i ebayu wyszukując okazji. Dotychczas na tym drugim portalu szukałam obiektów tylko w opcji "kup teraz". Spróbowałam raz szczęścia i wzięłam udział w aukcji na parę minut przed jej zakończeniem. O dziwo nie została przebita moja cena i wygrałam ozdoby do telefonu za grosze :D Oczywiście zawsze szukam aukcji z darmową wysyłką na cały świat ;) I tym oto sposobem nabyłam np. ozdoby do telefonu za 1 $, gdzie normalna cena to około 6 $. No i darmowa wysyłka. Opłacało się? Opłacało! Dzięki temu wzięłam udział w kilku aukcjach :) Obecnie pozostaje mi jedynie czekać aż przyjdą zamówione towary (mam nadzieję, że nic po drodze nie zaginie...). Niektóre rzeczy od jednego sprzedającego a inne od różnych.

Ozdoby do telefonu:






Biżuteria:














Biżuteria do ciała:


 Pędzelek do żelu:

I rzeczy, które do mnie przyszły.
Ciężko było mi znaleźć Misshę w odcieniu #13 w normalnej cenie (czasami są po 99 $) lub najczęściej występuje odcień #23 i inne. Ponadto Super Hot Pink ze Skin79 występuje w nowym opakowaniu, z inną pompką. Dawna wersja miała 40g zaś nowa 50g :)

Opakowanie jak z Misshy :3



Porównanie z dawnym opakowaniem:


Kabury, które czekają na ozdobienie <3

Składane etui z nadrukiem 3D - urocze :)